Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
Marketing nutrițional

Marketing nutrițional

Raluca-Giorgiana Chivu
  • 7000 lei
În stoc

Wishlist

Lucrarea de cercetare având titlul „Marketing nutrițional – Considerații teoretice și practice din perspectiva beneficiarilor” își are punctul de plecare în teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sănătate prin intermediul noilor modele nu nutriție și dietetică” și abordează într-o idee complexă rolul și implicațiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutriție și dietetică de specialitate.

Lucrarea este structurată în două părți, abordând subiectul cercetat atât din perspectiva teoretică prin trecerea în revistă a literaturii de specialitate relevantă pentru domeniul de interes, cât și din perspectiva practică prin realizarea unui număr de patru investigații (cercetări de marketing, modelare prin ecuații structurale și experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuală și de ansamblu asupra rolului marketingului în domeniul serviciilor de nutriție și dietetică.

În prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor și particularitățile serviciilor de nutriție și dietetică ca parte integrată a serviciilor de sănătate, comportamentul consumatorului și factorii implicați în procesele de decizie și consum sau utilizare de servicii, locul și rolul nutriției în generarea stării de bine (well-being) a consumatorilor și comunicarea integrată de marketing și aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutriție, în cadrul cărora am putut evidenția principalele trăsături și particularități ale marketingului nutrițional.

În cea de-a doua parte a fost realizată o cercetare calitativă în rândul specialiștilor în domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordările modelelor nutriționale inadecvate le pot avea asupra stării de sănătate, urmată de o cercetare cantitativă și modelare prin ecuații structurale pentru a identifica care sunt factorii implicați în deciziile consumatorilor și gradul de impact al acestora, iar în final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul căruia a fost evidențiat rolului marketingului în sfera serviciilor de nutriție și dietetică.


Etichete: Marketing nutritional, Raluca-Giorgiana Chivu, Editura Pro Universitaria, carte, Alexandria Librarii, promotie, librarie

Spune-ţi opinia

    Rău           Bun
Captcha

Alexandria îți recomandă


Livrare rapidă
Livrare începând cu 48h

pentru comenzile date până în ora 12:00, în zilele lucrătoare, exceptând perioadele aglomerate de Sărbători legale.

Plată securizată
Plătești în siguranță

Acceptăm plata online cu cardul bancar sau poți achita coletul în momentul livrării.

Retur usor
Retur ușor

Ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Consiliere telefonică

Răspundem prompt! Sună-ne dacă ai nevoie de ajutor pentru a comanda de pe site-ul nostru. De luni până vineri (08:00 - 16:30) la 0734.738.924 sau 0786.102.784.

Cookie-urile ne ajută la îmbunătățirea serviciilor furnizate. Folosind serviciile noastre, sunteți de acord cu folosirea cookie-urilor.