Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
James DiNicolantonio

James DiNicolantonio

Dr. James DiNicolantonio este doctor în farmacologie și cercetător în domeniul bolilor cardiovasculare la Institutul Inimii Saint Luke din Kansas City, Missouri. Om de știință respectat și bine-cunoscut pe plan internațional, el a avut contribuții însemnate la politicile de sănătate și în literatura medicală.


Sarea. Mit și realitate

Sarea. Mit și realitate

Și dacă tot ce știi despre sare este greșit?Cu toții am auzit recomandarea: dacă vrei să ai o inimă sănătoasă, nu mânca mai mult de o linguriță de sare pe zi.După ce a citit și analizat peste cinci sute de studii științifice ca să clarifice impactul sării asupra tensiunii arteriale și a bolilor de inimă, autorul a ajuns la o concluzie surprinzătoare: marea majoritate a oamenilor nu trebuie să-și controleze aportul de sare. De fapt, pentru cei mai mulți dintre noi, ar fi mai avantajos să consume mai multă sare. Citind cartea aceasta, vei afla că:Prea puțină sare…* te poate face să jinduiești după zahăr și carbohidrați rafinați;* aduce organismul într-o stare de semiînfometare;* poate provoca rezistență la insulină, creșterea greutății, diabet tip 2, boli cardiovasculare, boala renală cronică și creșterea pulsului și chiar a tensiunii arteriale. În schimb, consumând cantitatea de sare de care organismul tău are nevoie:* poți obține o ameliorare generală a stării tale, de la somn, energie și concentrare mentală până la forma fizică, fertilitate și performanțele sexuale; * poți să previi multe boli cronice, printre care bolile de inimă.Dr. DiNicolantonio ne arată cum putem readuce sarea în alimentație cu ajutorul programului său în cinci etape, pentru a ajunge la un aport optim pentru organism.„Dr. DiNicolantonio ne prezintă un punct de vedere rațional în ceea ce privește sarea. Acest text extrem de bine documentat ne alungă în sfârșit sentimentul de vinovăție pe care-l avem când consumăm sare, o substanță esențială pentru sănătatea noastră.” (Dr. David Perlmutter, autorul cărții Alimente care ucid creierul)„În această nouă carte, autorul demontează mitul străvechi potrivit căruia sarea este cauza bolilor cardiovasculare. În același timp, face recomandări excelente pentru un regim alimentar sănătos pentru inimă, care îți va delecta papilele gustative! Dacă vrei să afli adevărul despre sare, trebuie să citești cartea de față.” (Dr. Josh Axe, autorul cărții Mănâncă murdar)„De zeci de ani, doctorii recomandă scăderea consumului de sare, dar în această carte surprinzătoare, dr. DiNicolantonio explică de ce acest sfat aparent bine informat este, de fapt, greșit.” (Dr. Robb Wolf, autorul cărții Paleo Solution)..


35,00 lei

Supercombustibil

Supercombustibil

Supercombustibil. Chei ketogenice pentru a revela secretele grăsimilor bune, rele și ale unei sănătăți extraordinareAceastă carte este un ghid ce va arată cum să restabiliți echilibrul grăsimilor în organism și va ajută să nu dezvoltați boli cronice (sau să va ameliorați sănătatea dacă deja suferiți de o asemenea boală).Optimizați nivelurile de grăsimi și îmbunătățiți starea dumneavoastră de sănătate!În capitolele acestei cărți veți află despre:- Modalități de a urmă o dietă ketogenica;- Cum și de ce diverse agenții pentru sănătate v-au recomandat să reduceți consumul de grăsimi animale și să consumăți mai multe uleiuri vegetale, și cum acest lucru poate fi dăunător pentru sănătatea dumneavoastră;- De ce organismul are nevoie de mult mai multe grăsimi omega-3 decât consumă majoritatea oamenilor și de ce suntem expuși deficitului de grăsimi omega-3;- Cum multe dintre efectele negative asupra sănătății de care au fost acuzate grăsimile săturate se datorează de fapt uleiurilor vegetale prelucrate industrial;- Cât de multe grăsimi omega-6 și omega-3 ar trebui să mâncați pentru a va menține într-o stare de sănătate înfloritoare chiar și la o vârstă înaintată – și care dintre alimente sunt bune surse ale acestora;- Cum anumite afecțiuni, medicamente și alte aspecte legate de stilul de viață influențează deficitul de grăsimi omega-3;- Cum poate un raport ridicat între grăsimile omega-6 și grăsimile omega-3 să ducă la diabet, la creșterea în greutate și la obezitate (indiciu: nu este vorba doar de reducerea carbohidraților!);- Cum să alegeți cele mai sănătoase tipuri de grăsime, inclusiv care sunt alimentele care ar trebui să facă parte din dietă dumneavoastră, cu ce uleiuri puteți găti și ce suplimente alimentare să luați (dacă v-ați simțit vreodată copleșiți în ceea ce privește suplimentele alimentare, nu va mai fi cazul!).și multe altele.....


32,00 lei

? Cauți o carte și nu o găsești pe site?

Alexandria îți recomandă


Cookie-urile ne ajută la îmbunătățirea serviciilor furnizate. Folosind serviciile noastre, sunteți de acord cu folosirea cookie-urilor.