Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
Eşti ceea ce citeşti

Eşti ceea ce citeşti

Jodie Jackson
  • 3990 lei
În stoc

Wishlist

Presă, presă, presă. Adicție şi toleranță, reacții adverse, știri, probleme și soluții, mass-media și imperiul lor de negativity bias. Hei, mai sunteți acolo? Mai citește cineva?

Lumea merge din rău în mai rău. Totul e groaznic. Şi ce bine se vinde! Ştirile proaste sunt o mină de aur. Opriţi-vă totuşi, vreţi să înnebunim cu toţii?

Alimentându-ne continuu cu informații adaptate la ceea ce ne face plăcere, social media creează o bulă informațională, îngustându-ne percepția asupra lumii și privându-ne de posibilitatea de a învăța, de a fi înfruntați și de a gândi altfel. Dezvoltăm, în schimb, preferința de a ne consolida convingerile existente, care nu fac decât să perpetueze modul nostru curent de înțelegere a lumii. Este înfricoșător că ni se livrează mereu numai ceea ce vrem să aflăm, și nu ceea ce avem nevoie să știm.

„Mai degrabă decât să facem apel la morala sau răspunderea industriei de a lua decizii în interesul nostru, vreau să vă aduc aminte că puterea de a schimba se află chiar în mâinile dumneavoastră. Industria mediatică va fi mereu guvernată de angrenarea publicului, prin urmare noi suntem cei care putem aduce schimbări ale acestei industrii – hotărând ce anume consumăm.“ – JODIE JACKSON

Media reprezintă o forță formidabilă de tras pe alții la răspundere, în schimb nu sunt capabile să se examineze pe sine. Prin urmare, ne întrebăm: cine trage media la răspundere?

Răspunsul este: noi. Jurnaliștilor le trebuie un public; fără public, produsul lor este inutil.

Nimic pe lumea asta nu este gratis. Trebuie să fim conștienți că jurnaliștii nu ne pun pe tavă știrile din bună­voință, fără să fie remunerați – prin urmare, dacă noi nu plătim conținutul pe care îl citim, o face altcineva. Și, în ultimă instanță, organizațiile specializate sunt cele care răspund de cine plătește nota. În multe cazuri, este vorba despre agențiile de publicitate. Nevoia ca toate cheltuielile să fie suportate de corporații provoacă o bătălie constantă pentru a obține controlul editorial în organizațiile media. Drept rezultat, corporațiile câștigă influență în mass-media prin faptul că plătesc organizațiile de știri – atât pentru conținutul sponsorizat, cât și pentru buna reclamă de modă veche.


Etichete: Librărie, Alexandria Librării, Eşti ceea ce citeşti, Jodie Jackson, Editura Baroque Books & Arts, savoir-vivre

Spune-ţi opinia

    Rău           Bun
Captcha

Alexandria îți recomandă


Livrare rapidă
Livrare începând cu 48h

pentru comenzile date până în ora 12:00, în zilele lucrătoare, exceptând perioadele aglomerate de Sărbători legale.

Plată securizată
Plătești în siguranță

Acceptăm plata online cu cardul bancar sau poți achita coletul în momentul livrării.

Retur usor
Retur ușor

Ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Consiliere telefonică

Răspundem prompt! Sună-ne dacă ai nevoie de ajutor pentru a comanda de pe site-ul nostru. De luni până vineri (08:00 - 16:30) la 0734.738.924 sau 0786.102.784.

Cookie-urile ne ajută la îmbunătățirea serviciilor furnizate. Folosind serviciile noastre, sunteți de acord cu folosirea cookie-urilor.